Verzending binnen 1-2 werkdagen | Gratis verzending vanaf €35,- binnen Nederland | Gratis verzending binnen Maastricht en Bunde, NL

Home » Garantie en Klachten

Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Garantietermijn

 Op de producten van de Inpaktafel zit een garantietermijn van 2 jaar, mits de producten onder redelijke omstandigheden worden opgeborgen voordat zij gebruikt worden.

 

  • Vochtschade valt niet onder garantie
  • Vuilschade valt niet onder garantie
  • Verkleuring door het bewaren van de artikelen onder daglicht-rijke omstandigheden (denk hierbij aan zonneschijn) valt niet onder de garantie

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deinpaktafel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Herroepingsformulier De Inpaktafel
PDF – 76,2 KB 67 downloads